wat gebeurt er als je een lege iTunes bibliotheek synchroniseert met een volle iPad/iPod?

mijn computer moest ik door omstandigheden terug zetten in de fabrieksinstellingen. hierdoor zijn al mijn bestanden gewist, dus ook mijn itunes met inhoud. ik wil graag mijn ipad/ipod weer eens synchroniseren maar ik ben bang dat itunes alles van mijn ipad/ipod af gooit... weet iemand wat er gebeurt als ik mijn ipad/ipod aansluit op mijn computer? en of ik er dan ook nog nieuwe muziek op kan zetten?
bvd!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Itunes zal bij het synchroniseren niets van de Ipod wissen, maar wel fouten aangeven dat de originele bestanden niet zijn gevonden (en dat klopt, want die zijn weg).

Om de muziek terug te zetten in Itunes zou je het programma sharepod kunnen downloaden. Daarmee kun je muziek VAN de Ipod NAAR de pc terugzetten.

Succes!
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien een beetje onbeleeft om te vragen maar heb je ervaring met sharepod of het synchroniseren met een lege itunes bibliotheek? :$
paulus811
11 jaar geleden
Vind dat niet zo'n onbeleefde vraag ;-). Ja, ik heb wel eens albums gewist uit de Itunes/Music map. Nooit de hele map, maar bij het synchroniseren bleven de verwijderde albums op de Ipod staan, maar gaf Itunes een melding dat de originele bestanden niet waren gevonden Sharepod heb ik ooit gebruikt en dat werkt prima. Destijds was het niet gratis, maar kon je met de evaluatie versie max 5 nummers tegelijk terugzetten naar de pc. Ik heb begrepen (maar weet het niet zeker) dat sharepod nu gratis is. Je kunt dan in één keer alle muziek overzetten naar de pc. Dat is sowieso een goed idee om te doen, want als je ook je Ipod kwijtraakt ben je echt al je muziek kwijt. En daar word je niet blij van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hi super bedankt voor je reactie! ik heb er echt wat aan gehad. mijn bibliotheek is veel gevuld met al mijn muziek en het staat nog op mijn ipod! sharepod werkt echt super én is gratis! nogmaals bedankt!