Waarom is mijn 10 uur gratis muziek op Spotify nu al op?

Ik gebruik Spotify en men krijgt 10 uur gratis muziek per maand. Ik ben daar nog nooit overheen gegaan en nu zit ik er al na 8 dagen in de maand overheen. Ik weet bijna zeker dat ik nog geen 10 uur muziek heb geluisterd. Loopt de teller wel van de 1ste tot de laatste dag van de maand?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelfde probleem bij mij, ik hou dit topic goed in de gaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je ergens vinden welke dag je bent begonnen, Kaito?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Kaito en Lars Nee joh, ik kan om de 1/2 dagen weer opnieuw luisteren, maar wanneer ik bijvoorbeeld 1 uur muziek luister, is mijn 10uur tijdslimiet al over...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zijn verkoop trucjes, Verder vind ik het zelf wel makkelijk en misschien een tip je kan de kaarten van Spotify gewoon in de winkel kopen. Voor 10 euro heb je al 2 maand gratis muziek luisteren onbeperkt wat je maar wilt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grooveshark gebruiken :)

Antwoorden (2)

Ik zou het niet weten, maar in plaats van Spotify kun je ook kijken naar Deezer, Grooveshark of Simfy.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wist niet dat het maar 10 uur was. Ik heb nu zelf al een aantal weken spotify en heb een playlist van 6 uur die ik elk moment dat ik thuis ben, afspeel. Ik had verwacht dat ik er al lang overheen was maar hij doet het nog steeds. Ik heb mijn twijfels over spotify. Sommige nummers worden plotseling uit de database verwijderd en niet alle tracks zijn originelen. Volgens mij zit er geen origineel werk van Led Zeppelin op. Spotify is overrated.