Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een site waar je liedjes zonder muziek kunt downloaden?

Ik wil playbacken zonder muziek. Het moet net lijken alsof ik in een bekende omgeving (familieverjaardag in de tuin) echt zing. Dit i.v.m. het maken van een film.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
843
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Playbacken is net doen of je zingt, terwijl je de zang van iemand anders hoort. Anders is het namelijk gewoon zingen. Met enkel muziek, en dat je zelf mee moet zingen, wordt Karaoke genoemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij bedoel je dus liedjes, waar je de muziek wel hoort maar de zang niet. Klopt dat? Niet dat daar een site voor is volgens mij, maar je kan op youtube zoeken op instrumental of karaoke

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Typ in: K3 karaoke op YouTube en dan typ je in Google: YouTube converter en dan kopieer je de link erin en de rest spreekt voor zich
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek maar eens op acapella.
http://www.google.nl/search?q=acapella&hl=nl&gbv=2&prmd=ivns&source=univ&tbm=vid&tbo=u&sa=X&ei=7j71T6C0HofE8QOOiciiBw&ved=0CCQQqwQwAg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding