ik wil een site waar je liedjes zonder muziek kunt downloaden?

Ik wil playbacken zonder muziek. Het moet net lijken alsof ik in een bekende omgeving (familieverjaardag in de tuin) echt zing. Dit i.v.m. het maken van een film.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Playbacken is net doen of je zingt, terwijl je de zang van iemand anders hoort. Anders is het namelijk gewoon zingen. Met enkel muziek, en dat je zelf mee moet zingen, wordt Karaoke genoemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij bedoel je dus liedjes, waar je de muziek wel hoort maar de zang niet. Klopt dat? Niet dat daar een site voor is volgens mij, maar je kan op youtube zoeken op instrumental of karaoke

Antwoorden (2)

Typ in: K3 karaoke op YouTube en dan typ je in Google: YouTube converter en dan kopieer je de link erin en de rest spreekt voor zich
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek maar eens op acapella.
http://www.google.nl/search?q=acapella&hl=nl&gbv=2&prmd=ivns&source=univ&tbm=vid&tbo=u&sa=X&ei=7j71T6C0HofE8QOOiciiBw&ved=0CCQQqwQwAg