Hoi, ik zoek een nummer en ik weet een beetje hoe die gaat. De tekst weet ik vaag en maar een klein beetje, een oud zomersnummer. Wie helpt mij?

Het ging ongeveer zo en het werd door een vrouw gezongen:

There's nothing here can see me
There's no whistling on Myspace
All that can belong on back ee

Tenminste, dat maak ik ervan. Het is een zomers nummer volgens mij en komt ergens uit 2000 - 2009 volgens mij.

Wie helpt mij want ik kan er gewoon niet van slapen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je melodie kent, kan je proberen met de app Shazam een hit te vinden. Van je tekst kan ik geen pannekoek bakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uhm, ja dat weet ik zelf ook wel, maar het nummer hoor ik nooit meer! Anders had ik deze vraag niet gesteld. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De tekst die je geeft is geen correct Engels en betekent zo goed als niets. Wat je kunt doen is de zomer top 100 van het afgelopen decennium afluisteren en kijken of je het terugvindt. Heb je echt niet meer informatie?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al verschillende gedownload maar ben het nummer nog niet tegengekomen. Helaas weet ik het nummer helemaal niet meer, althans de tekst hoe je het moet schrijven. In mijn hoofd zit een stukje van het liedje. - Het werd snel gezongen, ook al niet met 150% versneld maar gewoon een lekker ritme. - Het werd gezonden door een jonge vrouw met een goeie lichte stem voor zang.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien kun je op youtube de eerste zin van het stukje dat je schreef invullen. Dan kom je er meestal wel op. :)

Het beste antwoord

Ik heb alles gelezen wat je hebt neergezet, ook in je reacties en dit liedje speelt maar door mijn hoofd, ik hoop voor je dat dit 'm is: Lene Marlin - Sitting Down Here
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie kan er nu in vredesnaam bepalen dat dit een min waard is? Dat kan alleen de vraagsteller!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
WOOOOOOW!!!!!! DAT IS HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DANKJE!!!!! IK KAN JE WEL ZOENEN!!!!!!!!!!
DANKJE!!! IK KAN NU EINDELIJK SLAPEN EN VAN DIT SUPER MOOIE LIEDJE GENIETEN!!!!!!!!! SUPER!!!!!! THANKS!!!!!! OOOOO ZOVEEL THANKS!!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ooooo super!!! Je maakt mijn leven goed!