Ik heb een aantal liedjes gekocht in iTunes. Kan ik deze weer inwisselen zodat ik mijn geld terug krijg?

Ik luister de liedjes achteraf eigenlijk nooit en vind het dus een beetje geldverspilling.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou mij verbazen als dat kan. Als ik een broek maar een paar keer heb gedragen kan hij ook niet meer terug, of een cd, of een paar schoenen :-).
Denk dat je pech hebt helaas...
Ritsuka
11 jaar geleden
gekocht is gekocht

Antwoorden (2)

Helaas kan dit niet,

anders zou je de liedjes kunnen kopieren en/of branden

dan zou je als je 1 nummer koopt, en deze 12 keer inwisselt een heel album hebben voor € 0,99,-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ohja, nog niet zo snel aan gedacht. Dankje!
Nee, dit kan niet dat is omdat een liedje bijvoorbeeld één dag gratis kan zijn. En als iedereen hem die dag er na zou in wisselen voor 0,89 was dat een nieuwe manier van geld verdienen. Wel leuk bedacht!

Met vriendelijke Groet,
Kermit