Ik ben op zoek naar een liedje uit de jaren 80 dat begint met fluiten.

Volgens mij kwamen daar de woorden Moskwa en Gorsky Park in voor. Het wordt ook gebruikt voor een reclame. Ik kan wel op you tube gaan zoeken maar zonder titel of naam van de groep is dat onbegonnen werk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.4K

Het beste antwoord

Scorpions - Wind Of Change

http://www.youtube.com/watch?v=GYINkOwUpHA

Toegevoegd na 1 minuut:
De eerste twee zinnen uit het nummer:

I follow the Moskva
Down to Gorky Park

Toegevoegd na 2 minuten:
I follow the Moskva
Down to Gorky Park
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je het nummer van Moon bedoelt: Good luck mr. Gorsky.
Uit welke reclame deze zou moeten komen weet ik niet, maar ik heb 'the force of Google' gebruikt met 'Gorsky park' et voila:

Toegevoegd na 2 uur:
Ik sluit me inderdaad aan bij Knupster,
het fluiten heeft me over de streep getrokken.
Scorpions - Wind of change.