Is er een site waar ik goed gevorderd blues-achtige muziek kan leren?

Ik ben opzoek naar een site waar ik een beetje kan inkomen met blues muziek voor gitaar en drums. Ik kan deze instrumenten al aardig bespelen, dus het hoeven geen beginners instructies te zijn.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Voor niemendal kan je heel wat opsteken op YouTube wat blues betreft.
Voor gitaar onderstaande link, voor drums is er vast ook veel. Misschien kun je dat zelf vinden als je googled met lesson, drums etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tik in bij YouTube "masterclass blues"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je bluesscales wil oefenen..
Dit is een site met guitar backing tracks van allerlei rockbands en gitaargoden dus je kunt hier lekker soleren.
Go for it!
(als voorbeeld een track van good ol' Clapton, gewoon op de "play button" drukken en gaan met die banaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.bluesforum.nl, daar zit zo'n beetje de helft van alle nederlandse bluesmusici op.