Hoe duur zijn de zit en staanplaatsen in een concert?

Ik ga binnenkort voor de eerste keer naar een concert toe. En ik zie via de concertsite dat het vanaf 35 euro is. Wat is de exacte prijs voor de zitplaatsen vooraan.. of juist achteraan..of het balkon.... meestal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
3.8K

Het beste antwoord

Dat is altijd verschillend. Er zijn concerten met erg lage prijzen, maar vooral bij de populaire bands zijn de priijzen soms erg hoog.
Je hebt concerten binnen, in een zaal of in een stadion, maar ook buiten op een veld, maar dat kan ook weer in eens stadion zijn.

In een zaal heb je soms een balkon, daar kan het soms duurder zijn dan in de zaal. Meestal maken de prijzen in een zaal niet uit, of je nou vooraan zit of achteraan. Soms heb je nog een speciaal deel vooraan waar je meer voor moet betalen. Op een veld bepaald je zelf waar je gaat staan (en andere mensen natuurlijk, je kunt wel vooraan willens taan, maar als het al druk is en je dringt naar voren, dan willen ze nog wel eens boos worden)