Ik zoek een soort box voor op de fiets die je kan aansluiten op je mobiel, wat voor box moet je dan hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je met box? Een oplader?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een box die het geluid verhard, maar die je niet in het stopcontact hoeft te doen enzo

Antwoorden (4)

Ik heb pas X mini II speakers aangeschaft en ben er zeer tevreden mee. makelijk mee tenemen goed geluid en lange accu duur .

http://tweakers.net/pricewatch/252014/xmi-x-mini-max-ii-zwart-20-(zwart).html#tab:info
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat het geluid ook best hard?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al wat meer ervaring met portable speakers en over het algemeen is het niet veel soeps. Behalve dat de meeste portables een lage output hebben klinken ze snel schel of gaat de bas vervormen als je je mp3-speler/telefoon wat harder zet. Uitgaande van deze verwachtingen was ik zeer prettig verrast door de X-Mini MAX II speakers. Het geluid wat er uit komt is behoorlijk gebalanceerd en ook de bas is heel aardig. als je het geluid wat harder draait veranderd daar weinig aan (behalve dat het harder klinkt). Er treed pas wat vervorming en gekraak op als je de output naar maximaal draait maar dat is bij de meeste speakers het geval. Iets lager en je hebt keurig zuiver geluid. Dat ook de bas lekker klinkt en de hoge en midden tonen in balans zijn zal waarschijnlijk door het harmonica mechanisme komen. Wat accuduur betreft doen de speakers het prima. Ik heb er een hele dag muziek op kunnen luisteren zonder dat ze opraakten. Opladen ging erg snel. Als je wat langer op reis gaat kan het een minpunt zijn dat de speakers op accu werken ipv batterijen, je hebt een stopcontact nodig om ze weer op te laden. http://tweakers.net/productreview/44937/xmi-x-mini-max-ii-zwart-20-(zwart).html
Dan Moet je een boombell nemen!

Kijk even op boombell.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je bij dit ding het geluid nog goed horen als je 3 fietsen achter die persoon rijd die hem heeft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja! Ze gaan best heel erg hard! Kijk anders eventjes op de site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of YouTube voor video's.
Bedoel je zoiets?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een soort van portable speaker die gemonteerd kan worden op je fiets, dan kan je denken aan de Sony Ericsson W890i deze kun je eenvoudig monteren op je fiets.