Waar vind ik de versie van La Cumparsita met accordeon?

Ik zoek een versie van misschien wel 's werelds meest bekende tango lied, La Cumparsita, maar dan met die volle accordeon erin op het refrein, kan hem helaas nergens vinden, weet iemand wat ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
11 jaar geleden
Kan je de vraag nader toelichten? Origineel behoort dit muziekstuk op bandoneon te worden gespeeld. Waar ben je precies naar op zoek?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Accordeon is inderdaad echt een ander instrument als een Bandoneón ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan neem ik aan dat ik hetzelfde bedoel..
Amadea
11 jaar geleden
Een orkestversie waarin een accordeon duidelijk te horen met het refrein meespeelt? Of een of andere soloversie zoals Monaliza al geeft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag refrein
Amadea
11 jaar geleden
Desierto, kan jij begrijpen dat jouw reacties zo onduidelijk zijn dat niemand er wat mee kan? Zou je alsjeblieft in een hele zin duidelijk willen maken wat je nou precies zoekt?

Antwoorden (1)

hier een die hem vrij vlot speelt. mogelijk dat je dit bedoeld.