Ik zoek een rapnummer met het Michaels Jacksons Don't Stop 'Til You Get Enough deuntje erin, wie weet welke ik zoek?

Een paar jaar geleden was er op de radio (538 volgens mij) een nummer te horen waarin werd gerapt op het deuntje van Michaels Jacksons Don't Stop 'Til You Get Enough. Dat heeft volgens mij zelfs nog de top 40 gehaald. Wie weet welk nummer ik zoek?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Top 40 heeft het nummer niet gehaald, in ieder geval niet gefeatered door Michael Jackson, of met dezelfde titel. Ik denk dat je dit nummer bedoeld:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik denk dat dit het nummer is wat ik zoek !!! In mijn beleving was het iets sneller en omdat het toen best vaak gedraaid werd op 538 meende ik dat 't in een hitlijst had gestaan maar dat is dus niet zo. Bedankt voor het geven van het antwoord. En echt een oorworm dit deuntje maar ja dat waren de nummers van Michael Jackson wel meer ;)