Volgens mij is het orgineel van Duran Duran.

Toegevoegd na 49 seconden:
*origineel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij zeggen ze in de aflevering ook dat het duran duran is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik probeer de artiets van het nummer rio te vinden niet van dit nummer, toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry! ik wist niet dat ze van dezelfde artiest waren, nogmaals bedankt!
Het is een Mash-up van Hungry like the Wolf en van Rio, beide nummers zijn origineel van Duran Duran.