Ik zoek een liedje...

In mijn herinnering heet het Hold On, gezongen door een man. Een beetje standaard commercieel popliedje, vrij rustig, ballad-achtig, met piano volgens mij.
Echter als ik zoek op 'Hold on', krijg ik geen hits die juist zijn.
Iemand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er grappig hoe ELK antwoord 2 minnen heeft (terwijl men niet eens weet of het wel of niet het gezochte liedje is), BEHALVE dat van Tommie...

Antwoorden (8)

Ik denk dat het een nummer van Alain clark is! Ik ga even zoeken op YouTube voor je, of is het nummer al erg oud?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt vast "To be with you"van Mr Big (zie bron) ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht ik ook direct aan !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig! :)
Dit lijstje al eens door gekeken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat was het eerste wat ik deed :P
Hold On - Michael Bublé

Is ballad-achtig en met een piano. En gezongen door een man.
bamibal
12 jaar geleden
Richard Marx - Hold on to the night misschien?
12 jaar geleden
Di-Rect met Hold on, denk ik. Het heeft al jouw kenmerken:
-Gezongen door een man.
-Met piano
-Ballad
-Vrij rustig

Zie in de bron de link.

Toegevoegd na 1 minuut:
En een commercieel poplied!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien van bob sinclair met de zin world hold on? Dit word wel als refrein gebruikt
Maar zelf kom ik ook niet op die naam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat nummer waar je het over hebt heet toevallig ook world hold on haha
Wat in mij opkwam is het liedje Drowning Man, van U2. Het is vrij rustig, maar er zit geen piano in (wel een beetje keyboard).

Ik noem 't maar even...