Ik zoek een muzieknummer/clip waarin ik maar een paar vage aanwijzingen voor heb. Zie extra uitleg.

Het is waarschijnlijk ergens in de jaren '70 gemaakt.
Het heeft een clip, waarin teminste 1 zwarte artiest zingt in de open lucht in de nabijheid van een treinspoor. Daarbij schijnt de zon.
Het is een grote zang groep, waarin je vele artiesten ziet.
Ze dragen hippiekleren zoals spijkerbroeken met soulpijpen.
De muziek lijkt een beetje in de stijl van de Mama's and the pappas.
De clip is wel eens begin jaren 80 op Music Box geweest. (Een soort van MTV)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Kan het iets van Les humphries singers geweest zijn? Ik weet even geen titel maar hier gaat het ook om een grote zanggroep?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik jouw beschrijving lees denk ik vooral aan de Les Humphries singers. Grote groep artiesten die vooral in begin zeventiger jaren veel hits hadden. De clip met het treinspoor en de zon heb ik niet kunnen vinden, maar misschien helpt dit je op weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt. Maar de clip die ik zoek lijkt er niet bij te staan.
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer dat je niet wat meer aanwijzingen hebt.
Ik denk Hair, zo te zien deden ze meer opnames in de open lucht, hier een paar links:
http://www.youtube.com/watch?v=klObyJY1W_I&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=EhbxI5eVnM4&feature=related

Toegevoegd na 3 minuten:
Mochten die het niet zijn, is het toch erg vermakelijke clips ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=d6cs-BAMV-k

misschien deze?