Wie kan mij helpen?Ik zoek een nederlands zangduo ,die in de vijftiger jaren een liedje zongen .Heidondidelondyn,weet je wat ik graag zou willen zijn?

Ze zongen ook de nederlandse vertaling van de liedjes van jan en kjeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (2)

Waren dat niet de Fouryo""s, al zijn dat er vier?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer ,dat waren ze niet.The Fouryo's kende ik persoonlijk.
Dat was geen duo,maar een solo,n.l. Wim Kersten, als we het tenminste over her zelfde liedje hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=XFJKtHuQKwI
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben wel bang, dat dat gordijn niet gedateerd genoeg is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was een DUO,suffie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het liedje ging verder met deze zin:Ik wou ik was de meester van de(een)klas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk, dat is nu informatie die je direct had moeten geven!
Dan had ik van Wim Kersten geen duo gemaakt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij,want er staat wel degelijk dat ik een zangDUO zoek,ha,ha!!!Leuke reactie trouwens!!!!