heb een mini setje gekocht voor op zolder heb daar geen kabel wil toch radio kunnen luiteren de fm wat kan ik doen zonder een kabel te trekken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Heb je een stukje koperdraad liggen,doe dit aan de antenne.
Nog beter steek het buiten je dakraam.

Heb je dit niet,,,dan evt een oud stuk electriciteitskabel.
Je krijg ontvangst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+

Andere antwoorden (2)

Je kan er gewoon een antenne aandoen. Of kopen of een stuk el. draad nemen en in de antenneuitgangen doen, terwijl een lus makend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor lus? moet je maken dan? En.. een aansluiting op de antenne UITGANG vind ik ook een beetje vreemd.
Op jouw receiver (mini setje) zit een antenneaansluiting voor FM en AM. Door aan je FM antenne ingang een draadje (meestal is deze meegeleverd) te bevestigen kun je signalen uit de ether ontvangen.Eigenlijk net als bij een autoradio. Hierbij voeg ik een link toe voor de meest gangbare frequenties. Google ook eens op frequenties. Succes.