is deze Dr. Dre verkoop site betrouwbaar?

http://www.c-tronics.tk/ ik wil hierzo Beats by Dr. Dre kopen in-ear van 20 euro, is deze site betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Het zou kunnen, maar je weethe nooit. Je kan proberen iets van €1 te kopen en als ze je bedriegen kan je dat als het goed is aangeven en dan is t maar een eurootje. Zelf zou ik het niet doen, maar zoeken op Marktplaats en dan langsgaan. En je hebt voor hetzelfde geld ook andere oordopjes van een vergelijkbare kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar mijn idee is deze website niet betrouwbaar.
Ten eerste door de prijs; bijvoorbeeld de Beats Studio; die zijn op deze website €220 dan bij andere winkels. Ook de in-ear Beats zijn €75 goedkoper; dit soort prijzen vertrouw ik niet.
Ten tweede is het een gratis domein; .tk, in plaats van .nl of .com.
Ook kan ik op geen enkele sites recensies vinden over deze webshop.

Mijn advies; zoek verder naar een winkel die er betrouwbaarder uitziet.

Toegevoegd na 10 uur:
*die zijn op deze website €220 goedkoper dan bij andere winkels
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
van de site zelf:

Beats by Dr. Dre / Dr Dre Beats Studio
Dr-Dre-Beats-Studio
Vergroot

- Kleur: Wit
- Hoge kwaliteit geluid performance
- Compact en trendy opvouwbaar ontwerp
- Gevoeligheid: 115dB
- Frequentiebereik: 20 Hz ~ 20 KHz
- 2 x AAA batterijen (niet inbegrepen)
- Pakket omvat:
- 1 x Hoofdtelefoon
- 1 x zwart 3,5 mm audiokabel w / microfoon (135cm lengte)
- 1 x rood 3.5mm audio kabel (140cm lengte)
- 1 x 3,5 mm female naar 2 x 3,5 mm male adapter
- 1 x 3,5 mm tot 6,3 mm adapter
- 1 x Draagtasje
- 1 x Reinigingsdoek
- 1 x Engelse handleiding
let op dit zijn replica's deze zijn aan 99% identiek aan de echte!

in andere woorden, deze site verkoopt imitatie rotzooi uit china, en voor imitatie meuk, zijn ze erg DUUR!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"deze site verkoopt imitatie rotzooi uit china"
Welke de zelfde kwaliteit (op serie nummer en print na) heeft als de "echte".
Maar wel goedkoper. :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, maar dan kan je het beter zelf uit china bestellen, dan is het nog een keer half zo duur :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
20 euro voor neppers is duur. Of het dan dezelfde kwaliteit heeft, zul je zelf moeten bepalen. Ik durf wel te stellen dat heel veel mensen het verschil niet zullen horen, maar als je erg veel waarde hecht aan perfect geluid, zou ik er niet aan beginnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"maar als je erg veel waarde hecht aan perfect geluid"
Dan koop je geen Dr Dre. :)
Niet kopen !

Het ziet er goed uit, en daar blijft het bij.

Deze producten zijn overal dezelfde prijs en zoniet dan zou ik er mijn twijfels bij hebben !.

Je zou hopelijk ook geen nieuwe ipad kopen voor 20,- !

Saludos,