is deze Dr. Dre verkoop site betrouwbaar?

http://www.c-tronics.tk/ ik wil hierzo Beats by Dr. Dre kopen in-ear van 20 euro, is deze site betrouwbaar?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het zou kunnen, maar je weethe nooit. Je kan proberen iets van €1 te kopen en als ze je bedriegen kan je dat als het goed is aangeven en dan is t maar een eurootje. Zelf zou ik het niet doen, maar zoeken op Marktplaats en dan langsgaan. En je hebt voor hetzelfde geld ook andere oordopjes van een vergelijkbare kwaliteit.

Naar mijn idee is deze website niet betrouwbaar. Ten eerste door de prijs; bijvoorbeeld de Beats Studio; die zijn op deze website €220 dan bij andere winkels. Ook de in-ear Beats zijn €75 goedkoper; dit soort prijzen vertrouw ik niet. Ten tweede is het een gratis domein; .tk, in plaats van .nl of .com. Ook kan ik op geen enkele sites recensies vinden over deze webshop. Mijn advies; zoek verder naar een winkel die er betrouwbaarder uitziet. Toegevoegd na 10 uur: *die zijn op deze website €220 goedkoper dan bij andere winkels

van de site zelf: Beats by Dr. Dre / Dr Dre Beats Studio Dr-Dre-Beats-Studio Vergroot - Kleur: Wit - Hoge kwaliteit geluid performance - Compact en trendy opvouwbaar ontwerp - Gevoeligheid: 115dB - Frequentiebereik: 20 Hz ~ 20 KHz - 2 x AAA batterijen (niet inbegrepen) - Pakket omvat: - 1 x Hoofdtelefoon - 1 x zwart 3,5 mm audiokabel w / microfoon (135cm lengte) - 1 x rood 3.5mm audio kabel (140cm lengte) - 1 x 3,5 mm female naar 2 x 3,5 mm male adapter - 1 x 3,5 mm tot 6,3 mm adapter - 1 x Draagtasje - 1 x Reinigingsdoek - 1 x Engelse handleiding let op dit zijn replica's deze zijn aan 99% identiek aan de echte! in andere woorden, deze site verkoopt imitatie rotzooi uit china, en voor imitatie meuk, zijn ze erg DUUR!!!

Niet kopen ! Het ziet er goed uit, en daar blijft het bij. Deze producten zijn overal dezelfde prijs en zoniet dan zou ik er mijn twijfels bij hebben !. Je zou hopelijk ook geen nieuwe ipad kopen voor 20,- ! Saludos,

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100