Hoe heet de muziek (klassieke) die je op de achtergrond hoort van de trailer van Jack and Jill op youtube, vanaf ongeveer 1:11?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
12 jaar geleden
Als jij een andere trailer bedoelt dan in het antwoord is het wel zo handig om de youtubelink ervan aan de vraag toe te voegen!

Het beste antwoord

Of de exacte tijd klopt weet ik niet, ik zag net twee trailers, en de enige klassieke muziek zat juist *voor* die 1:11.

Maar goed, de muziek aldaar was 'In the Hall of the Mountain King' uit het werk "Peer Gynth" van Edvard Grieg.

Toegevoegd na 1 minuut:
* argh, Peer Gynt dus, zonder h.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Die min snap ik niet, want als déze trailer bedoeld wordt: http://www.youtube.com/watch?v=qHKTXrUnN58, dan is het antwoord correct! -> +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, het was inderdaad in the hall of the mountain king dat ik zocht. Thanks!!