Hoe heet het nummer/liedje waarin in het refrein voorkomt: Ohjohjoh Ohjojoh? (liedje is al best oud? ik dacht zelf van pitbull vs.. nog iemand?

Hopelijk kunnen jullie helpen, want ik google al en youtube, maar ik word er niet wijzer van.

iemand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Don Omar 2011 - Danza Kuduro, zoiets denk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Don Omar - danza kuduro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent me net voor +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tegenwoordig is een nummer oud als het gisteren is uitgebracht
Als t al heel oud is jaren 90 kan t ook toybox zijn met tarzan. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh yeah foxy brown