Het kleine cafe aan de haven vertaling.

Dit lied is toch ook vertaald in het engels weet iemand de naam?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (2)

Ja, hoor, Red Rose Cafe.
Moet je eens kijken hoe erg:
AWM
14 jaar geleden
Red Rose Cafe.
Het is, denk ik, meer gezongen in het engels dan in het nederlands.
De Ierse band the Furey's hebben het al sinds 1987 in hun reportoire.
Omdat de Furey's als voorbeeld dienen voor vele duizenden Ierse amateurmuzikanten is de kans groot dat het dagelijks meedere keren live te horen is in een van de ontelbare pubs aldaar.
Hoewel het een typisch lied zou zijn voor de Dubliners omdat deze band de naam heeft als beste Pub songs group, terwijl de Fureys, met zang van Dave Arthur, zich gespecialiseerd heeft tot Ierse protestsongs.
Zónder de zanger, die los/vast verbonden is aan de Furey's spelen zij meer de traditionele Ierse muziek.