Hoe heet het nummer dat Michel Froget in de eerste Live show van The Ultimate Dance Battle draaide?

Vanavond is de eerste liveshow aan de gang, en Team michel had een nummer gebruikt met een heel leuk deuntje erin, ik weet de tekst zo niet meer, iets met love.

weet iemand het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Team Michel danste op Somebody That I Used To Know van Gotye, en de 2e choreografie was op Zorongo van Paco Peña
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij was dat This Time van John Legend OF Somebody that I used to know van Gotye
(dat waren de twee die ik met SoundHound kon vinden)