Waar vind ik een beschrijving van de dansbewegingen van Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego ?

Zie hier die gillende dames met hun heerlijke dansbewegingen, maarre.... is er een beschrijving van welke dansbewegingen ze nou uitvoeren?

http://www.youtube.com/watch?v=hcm55lU9knw

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk eigenlijk dat je daar teveel achter zoekt. Volgens mij zie je niet iets wat bedacht is, of wat bij het liedje zou horen. Gewoon spontaniteit en ook een groepsgebeuren. Als er één van die dames de hand naar voren gestrekt houdt, nemen de anderen dat over.
Maar natuurlijk ben ik wel heel benieuwd naar andere reacties of antwoorden.

Antwoorden (1)

je doet eerst je rechter arm naar voren en wijst, dan je linker terwijl je de andere nog hebt staan dit doe je op ai se eu (ai rechter arm, se eu linker arm) dan doe je je armen zegmaar naar je heupen toe, en je heupen naar voor. dat doe je op te pego. je kan gewoon op youtube kijken naar dat, er staan genoeg filmpjes van. :)

Toegevoegd na 1 minuut:
en bij de ai ai se eu te pego doe je ai recter arm, ai linker se eu 1 x overdreven klap, en dan met je heupen op te pego. :)