Ik zoek een liedje het wordt gezongen door een man en ik weet de regel: "All what i want now'' kent iemand de titel en zanger?

ik wil weten hoe dit liedje heet, hij word soms op de radio gespeeld en ik weet maar 1 zinnetje:

'All what i want now''
en het word door een man gezongen,
ik kan het nergens bij google ook vinden.
wie weet hem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Dit doet mij meteen denken aan een song van Queen. Freddie Mercury zingt: I want it all and I want it now. De titel luidt "I want it all".
Amadea
12 jaar geleden
Ïs het Kane met All what i want now