Ik heb rap gehoord donderdag 28-09-2017 op mnmradio rond 20u30... hoe heet dit liedje ?

In dit liedje waren de woorden : "dit is hoe of who I am" denk ik... ik zou graag de echte titel vinden. Wie kan me even helpen??? Dank je bij voorbaat

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je de zender weet, kan je meestal de playlisten wel op nternet terugvinden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
elke doordeweekse dag kun je op radio 2 luisteren naar `Ekdom in de ochtend`. daarin is een item waarin je dit soort vragen kunt stellen. Als hij het antwoord niet weet kunnen de luisteraars reageren. naam van het item is `dokter Pop` , en wordt rond 7.45 uur uitgezonden.
je vraag wordt bijna altijd opgelost.
het programma is van 6.00 uur tot 9.00 uur. Bronnen:
- www.ekdomindeochtend.nl
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dans je wel voor de inlichtingen

Antwoorden (1)

Wat betreft de dag en het tijdstip moet dat "I wish" van Skee Lo betreffen. Maar de beschreven tekst kan ik er niet in horen....
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik vind het liedje toch niet maar dank je wel voor alles.