Sinds kort begonnen met het DJ werk, wat kan ik doen om bekend te worden?

Of beter gezegt ervoor zorgen dat meer mensen mij kennen en meer word uitgenodigd op feesten?

Weet jij het antwoord?

/2500

De beste reclame is mond-tot-mond reclame. Je zult dus vaak op feesten en dergelijke aanwezig moeten zijn. Verder kan je bijvoorbeeld advertenties ophangen bij de supermarkt. Je kan trouwens bij vistaprint gratis visitekaartjes laten maken geloof ik.

Met passie je werk uitvoeren en adverteren op Marktplaats.Proberen in bekende tv-programma's te komen met een opvallende act.

Je kunt bijvoorbeeld een demo cd maken en deze mee nemen naar de plek waar jij zou willen draaien. Vraag naar de bedrijfsleider en geef hem/haar de cd en je visite kaartje. Als je niks hoort bel je na een week om te vragen of je een keer kan komen proef draaien.

Maak een paar nummers en zet op youtube, dat kan ook wel eens werken.

Ik zou eerst posters ophangen en ook proberen bij een bij jou bekend bedrijf of school optreden, en dan op heg finse visitekaartjes uitdelen. Ook moet je vragen dat jouw SKInaam op de posters van het feest komt.

Jezelf gaan promoten :) Maak een leuke poster, doe aan mond-tot-mond reclame, probeer te netwerken. Als je een leuke discotheek kan vinden waar jij misschien kan draaien, zou dat een goeie start kunnen zijn. Maak ook lekker veel tapes en drop ze op youtube o.i.d. Er vinden zo nu en dan ook DJ contesten plaats, dus misschien kun je daar wel eens aan meedoen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100