Hoe leer je notenschrift?

Ik heb net een Keyboard en wil notenschrift kunnen lezen, hoe kun je dit leren of is er een goede cursus??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik zou op les gaan, piano les bijvoorbeeld. maar je kunt ook altijd op youtube rond gaan zoeken, soms zijn er mensen die (gratis) cursusfilmpjes op youtube zetten. en anders kan je volgens mij ook via internet een cursus notenlezen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt het op internet opzoeken maar het lijkt me het best om op pianoles te gaan als je niet ergens naar toe kan of als je geen zin hebt om te gaan dan zou ik thuisles nemen of als je alleen wil leren privéles