Waar kan ik het CD-album 'Les Sixties' van Sandra Kim bestellen?

Na lang zoeken op internet vond ik wel een tape-versie (op priceminister.com) maar ik wil natuurlijk de CD :).
PS: ik zoek dus niet de Nederlandse versie 'Sixties'.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (5)

Misschien heb je iets aan de website: www.sandrakim.be ? Daarop staat een e-mailadres, dat je kan gebruiken om vragen over Sandra Kim te stellen. Je kan de CD ook proberen te vinden op verkoopsites als www.marktplaats.nl, www.speurders.nl of www.ebay.nl of misschien nog beter Belgische of Franse verkoopsites. Succes!
Antoni
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helaas heb ik al die sites al een aantal keer geprobeerd (net als een half jaar geleden).
hier kan je de album vb kopen :
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270331257967&ssPageName=MERCOSI_VI_ROSI_PR4_PCN_BIX_Stores&refitem=190293953111&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&refwidgettype=osi_widget&_trksid=p284.m185&_trkparms=algo%3DSI%26its%3DI%252BIA%26itu%3DIA%252BUCI%26otn%3D4%26ps%3D41
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, da's de Nederlandse versie - terwijl ik specifiek nog zei dat ik die niet zocht :). (De Nederlandse versie heb ik trouwens al.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sorry, niet gezien. Welke versie wil je dan?
groeten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Franse. Het album heet dan 'Les Sixties', en niet 'Sixties' :).
Ik heb al heel wat verkoopsites bezocht, maar helaas...
Je kunt via de bieb de cd lenen. Zij kunnen je wegwijs maken hoe dat moet (via de Centrale Discotheek in Rotterdam) kost 2 euro en je hebt de cd dan 1 of 2 weken en je kunt er dan van alles mee doen ! succes !!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan het bij Fame in Amsterdam proberen. Ik heb meegemaakt dat ze voor een in beperkte oplage uitgebracht album (wat al 6 jaar oud was) behoorlijk ver gingen in de zoektocht... en gevonden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helaas... Die heeft 'm ook niet :(.