Waar kan ik de Whigfield Pineapple & Banana maxi-singles (remixes) van 'Think of You' bestellen?

NIET de downloads zoals die wel te vinden is op internet - ik zoek de daadwerkelijke schijfjes.
De Italiaanse versie mag ook (beide maxi's op 1 disc). Bol.com en een aantal andere verkoopsites heb ik al bezocht maar ik kan ze niet vinden :(...
Bij de freerecordshop en een andere muziekzaak konden ze 't ook niet bestellen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Think_of_You_(Whigfield_song)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Probeer het eens bij discogs. Als je op de link klikt kan je meteen zien wat er van whigfield wordt aangeboden