Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik alle liedjes van de cd: The last farewell - various artists, downloaden? (zie uitleg)

mijn laptop leest cd's niet meer, zie mijn ander gestelde vraag.

dus nou wil ik graag de liedjes downloaden, heeft iemand een idee waar ik deze kan downloaden (gratis, en zonder 1 of ander programma te downloaden)

ow trouwens, ik heb de 2 cd's box in kruidvat gekocht.
die was toen tijdelijk in de aanbieding.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
810

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Panklaar is de kans heel klein dat je deze cd zo even ergens kunt downloaden. Misschien wordt 'ie gespot op torrentsites en/of usenet, maar om hem daar weer af te plukken moet je ook weer allerlei programma's installeren, dus dat is geen optie.

Waar je dan nog kunt kijken is op youtube.com of anders op last.fm Maar ook daar kom je niet specifiek op deze cd uit.

Wat denk ik dan de beste oplossing zou zijn is een vriend, kennis, collega, buur -wie dan ook met bijvoorbeeld een laptop te vragen of ze de cd voor je willen rippen met hun computer en dan naar je willen sturen, of de nummers op usb-stick zetten, zodat je ze daar vanaf weer op je eigen computer kunt luisteren.

Enne, dit mag natuurlijk alleen omdat het dan de zogenaamde 'thuiskopie' wordt, omdat je de cd al in je bezit hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding