Wat is de echte titel van 'the pussy song' ?

Let niet op de nickname van het liedje, maar ik hoor hem soms op de radio en shazam pakt hem niet bij mij... Hoe heet dit liedje?

Toegevoegd na 2 minuten:
En op youtube pakt hij ook niet 'the pussy song'

Toegevoegd na 11 minuten:
Genre pop, ik dacht bruno mars te horen, en het in het refrein zingen ze 'that pussy, that pussy' etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.1K

Het beste antwoord

Bedoel je misschien Lloys - miss that pussy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bedoel je Rammstein - Pussy? (zie bron voor link)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, een liedje dat pas een tijdje op de radio te horen is. Gewoon pop, met (dacht ik) micheal jackson/bruno mars. (ze lijken redelijk op elkaar haha)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hehe:P nee, sorry, dan weet ik het niet :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij omdat Rammstein MIJ erg aanspreekt..!
Wat met jouw omschrijving overeenkomt is "Dedication to my ex miss" van Lloyd, featuring Lil Wayne & Andre 3000.
Amadea