Ik ben op zoek naar het nummer Chee Boom van Jeroen Englebert en Band.

Midden jaren '80 had ik een singeltje van Chee boom van Jeroen Englebert and band, helaas ben ik het kwijtgeraakt.

Het nummer is waarschijnlijk begin jaren '80 ergens in Nederland live opgenomen met publiek dat meezingt. (chee boom, chee boom... paraparadada)

Hoe je de naam Englebert of Engelbert precies schrijft weet ik helaas niet. Het gaat om een Nederlandse band want een broer van een vriend destijds heeft meegespeelt op het singeltje.

Eén van de zinnen in het nummer luidt: "Where Chee Boom showed up there was a party, and everyone was happy he was there..."

Ik heb zeer goede herinneringen aan het nummer en hoop dat iemand mij hier aan kan helpen.

Ik heb heel het internet al afgezocht en zelfs ooit gezocht bij de muziekbibliotheek van de NOS, ook hier konden ze mij niet verder helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik kon vinden was dat hij Jeroen Englebert heet en een producer is, getrouwd met petra berger. Titel van het nr wordt geschreven als sh boom is al door vele artiesten uitgebracht. Nummer van jeroen Englebert en band kon ik nergens vinden. Misschien kom je hier een stapje verder mee? succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Helaas is het nummer sh boom (van bijvoorbeeld The Crew Cuts) een heel ander nummer met andere tekst en een andere melodie.
Ik ga proberen achter het mailadres van deze Jeroen Englebert te komen. Nu maar hopen dat hij de juiste Jeroen is :-)

Het beste antwoord

Ik vond een plek waar het te koop is: cdandlp.com
Zie de link bij de bron.
Veel plezier ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jan, je bent absoluut de beste !!!
Ik heb hem gelijk besteld.
Enorm bedankt voor je hulp !!! Mvg. Arthur