Is er een radio zender die hele oude nederlandstalige muziek draait?

Bijv Toon hermans & Herman van Veen

Toegevoegd na 18 minuten:
Internet radio is ook goed

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
7.5K

Het beste antwoord

Radio 5 is ook de eerste die mij te binnen schiet. Veel 'gouwe ouwe' (Radio 5 Nostalgia.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Volgens mij geen 'normale' radiozender. Je kan het op internet wel proberen; bekijk deze site eens: http://www.last.fm/

Toegevoegd na 7 minuten:
Je kunt met last fm je voorkeuren aangeven en zoeken op bepaalde liedjes. Op een gegeven moment dan draait de radio zelf muziek die lijkt op jouw eerdere keuze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zoekt op 'nederlandstalig' op (bijvoorbeeld) tunein kom je heel veel zenders tegen. Of daar zenders bij zijn die jouw muzieksmaak uitzenden weet ik niet...

In de ether is 100%NL je beste optie, maar dat zijn niet (alleen maar) oude platen. Op radio 5 (of 6, 747 of hoe een van de middengolfzenders tegenwoordig heten) zijn ook wel geschikte programma's te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben hier in Brabant ( eindhoven) radio nostalgie, op am zit die zender op 747
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een internetzender, spotify, daar kan je beluisteren wat je wil. Enkel om te luisteren, je kan er playlist mee maken maar geen liedjes downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je dan het beste radio hollandia kunt luisteren, dat is de wat oudere nederlandstalige muziek. Als je meer nederpop zoekt (de modernere) kun je beter 100%nl luisteren