Waar zitten de 17/18+ clubs in Berlijn?

Ik ga binnenkort naar Berlijn toe. Vooral voor het uitgaan.
Waar zitten nu de beste 17/18+ clubs in Berlijn? Het liefst zo dicht mogelijk bij het centrum/station.
Het gaat vooral om de minimal techno clubs.
(Het liefst beschrijving van de clubs er bij)
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er onlangs geweest. Midden in Berlijn onder het metro station zit een hele goede club! 3 zalen en vette muziek. Ik weet niet meer precies hoe de club heet maar dat is zeker een 18+ club. Gave zalen, kooien waarin je dansen kunt, mooie bars!! Ik zou als ik jou was daar even op gaan googelen en dan vind je hoop ik de club die ik bedoel. Want het is echt een hele gave! Alleen de naam ben ik dus kwijt :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste clubs is de leeftijd vanaf 18 jaar
Hier een overzicht van clubs http://berlijn.nl/berlijn/informatie/uitgaan/discotheken

Antwoorden (1)

Ik heb per ongeluk op goede vraag geklikt, maar je kan toch googlen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Per ongeluk als antwoord gedrukt, dus toch maar een antwoord.

Kijk is onderin bij deze link:

http://www.clubguideberlin.de/english/clubguide/clubguide.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb per ongeluk op reactie geklikt, maar misschien wordt het tijd voor een nieuwe muis? :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oeps.. en waar is het verwijderknopje?