Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik legaal muziek downloaden, maakt niet uit als het een paar euro kost, niet per liedje, maar per 3 maanden?

Ik ben dj en wil weer muziek downloaden, nu deed ik steeds via frostwire, maar dat werkt niet optimaal,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
877

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Download het van youtube.

je moet realplayer sp downloaden, als je dan in de ingebouwde browser van realplayer gaat, dan naar je video op youtube of enig andere sites, je klikt op de knop download deze clip.

daarna als je gedownload hebt klik je in de downloader op convert all, en dan naar mp3, je kunt ook in je library met rechtermuisknop converten, of onder tools; converter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het downloaden van muziek uit de nieuwsgroepen is in Nederland NIET illegaal; in tegenstelling wat door veel mensen geroepen wordt. Hierbij aangetekend dat het gaat om muziek voor eigen gebruik. Dus bijvoorbeeld om andere muziek soorten te leren kennen. Je mag de muziek dan niet gebruiken om te draaien als DJ. Een account op een newsserver heb je al vanaf ca. €7,50 per maand
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
a tube catcher
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding