Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand hoe het lied heet waar de tekst in voorkomt die bij de uitleg staat ?

Ik kwam je gisteren tegen in de discotheek oeeeee oaaaaa
ik heb het nummer ergen voor nodig en weet verder geen artiest of de naam van het lied

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je niet meer gegevens? Met alleen deze informatie kan ik althans niets vinden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Exact met deze tekst ken ik geen liedje. Maar misschien bedoel je:

"Ik zag je in de disco" van Danny de Munck (tekst: Ik zag je in de disco, een hele toffe chick. Je bent verschrikkelijk sexy en drinkt alleen maar prik.)

"Comment cava" van The Shorts ('s Avonds aan de Seine, in een discotheek, zag ik toen die kleine, die lachend naar me keek.)

De teksten zijn anders en de liedjes nogal oubollig, maar hopelijk heb je er wat aan. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Of "Een beetje verliefd" van André Hazes! "In een discotheek, zat ik van de week, en ik voelde mij, daar zo alleen..."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Melrose - Oh

??

http://www.youtube.com/watch?v=0IdbDyuLQX0
Enige die me te binnen schiet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn heel veel liedjes met oeee oaaa,
Misschien bedoel je "the cartoons - ooh eeh ooh ah ah ting tang walla walla bing bang"
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding