weet iemand hoe het lied heet waar de tekst in voorkomt die bij de uitleg staat ?

Ik kwam je gisteren tegen in de discotheek oeeeee oaaaaa
ik heb het nummer ergen voor nodig en weet verder geen artiest of de naam van het lied

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je niet meer gegevens? Met alleen deze informatie kan ik althans niets vinden

Het beste antwoord

Exact met deze tekst ken ik geen liedje. Maar misschien bedoel je:

"Ik zag je in de disco" van Danny de Munck (tekst: Ik zag je in de disco, een hele toffe chick. Je bent verschrikkelijk sexy en drinkt alleen maar prik.)

"Comment cava" van The Shorts ('s Avonds aan de Seine, in een discotheek, zag ik toen die kleine, die lachend naar me keek.)

De teksten zijn anders en de liedjes nogal oubollig, maar hopelijk heb je er wat aan. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Of "Een beetje verliefd" van André Hazes! "In een discotheek, zat ik van de week, en ik voelde mij, daar zo alleen..."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Melrose - Oh

??

http://www.youtube.com/watch?v=0IdbDyuLQX0
Enige die me te binnen schiet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn heel veel liedjes met oeee oaaa,
Misschien bedoel je "the cartoons - ooh eeh ooh ah ah ting tang walla walla bing bang"