Wat is eigenlijk de GOEDE vertaling van het hele liedje Ai Se Eu Te Pego?

Heel veel site's hebben een andere vertaling, welke is de juiste?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Liedjes vertalen is heel moeilijk, vooral als je ze zingbaar wilt houden in de vertaling, of op zijn minst dat het ritme van de zinnen goed is. Als je geen vertaalmachine hebt gebruikt (die geven nauwelijks goede resultaten)
kun je zeggen dat het allemaal goede vertalingen zijn. Maar de ene zal letterlijker zijn dan de andere
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neej, haha. Heel echt niet! :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.funx.nl/index.php/nieuws/muziek/14965-songtekst-en-vertaling-ai-se-eu-te-pego-van-michel-telo Hier staat de vertaling hoop dat deze juist is!!