Hoe heet het liedje, waarin de zanger zingt: "I (just?) had sex(y) sooo sexy"?

Ik heb maar een klein stukje gehoord. Deed me een beetje denken aan mohombi.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Amadea
10 jaar geleden
Deze? http://www.metrolyrics.com/i-just-had-s-lyrics-the-lonely-island.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat is 'm niet. Hij zegt "I just had sex-yyy so sexy"
Amadea
10 jaar geleden
Dat klopt taalkundig toch helemaal niet. Seks hebben gehad of sexy zijn, welke van de twee?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt taalkundig inderdaad niet, maar dat is vaker zo in lyrics. Hij zegt: "I just had sexxxxx" en dan hoor je op de achtergrond "ieee" en daarna zegt 'ie "so sexyyyy" dus van die "sex" maakt hij meteen "sexy", zo begrijp ik 'm.

Antwoorden (1)

Akon met ' I just had sex'?

Ik heb het even gegoogled, ken het verder niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord, maar dit is 'm helaas niet. Heb zelf ook gegoogled op die lyrics, maar ik kon 'm niet vinden. Ik vermoed dat het uit een mixtape komt. Hoopte dat iemand hier wist welke.