Is het mogelijk om radio op te nemen?

Vanavond om 9 uurkomt een vriendin van mij op de radio. Ze heeft een interview bij slam fm. Ik wil het graag horen, alleen heb ik op dat tijdstip voetbaltraining. Daarom de vraag: is het mogelijk om het op te nemen, net zoals dat bij televisie programma's kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat het om 9 uur op slam fm is hoefde er niet bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt toch niet uit?
Amadea
12 jaar geleden
Ja, dat maakt wél uit. Want nu kunnen wij de naam van de vriendin van Jelle gaan horen! En als zij het dan heeft over haar vriend die voetbalt, dan weten wij persoonsgegevens terwijl dat volgens de voorwaarden niet mag!
Amadea
12 jaar geleden
Lees trouwens bij http://www.goeievraag.nl/vraag/mogelijk-radiouitzending-nemen.8841
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En het is reclame, dat is ook niet toegestaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is EEN vriendin, niet DE :)

Antwoorden (4)

vroeger deden we dat met cassettebandjes....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap die min niet.
Met casettebandjes kon en kun je nog steeds (indien je apparatuur dat ondersteund en je nog wat bandjes hebt) opnemen van de radio. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh dus dat deed mn moeder vroeger altijd!
Amadea
12 jaar geleden
@C4th: vroeger is niet nu. Wat heeft een hedendaagse vraagsteller die vanavond iets wil opnemen nou aan een cassettebandje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Amadea: je zult versteld staan in hoeveel huishoudens er nog materiaal aanwezig is waarmee je dat kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsof er geen mensen bestaan die nog steeds een cassetterecorder en cassettes hebben...
+1 dus.
mischien dat je telefoon met radio met de training op mag zette zal het eerst aan de coach vragen als dat mag en uitleggen dat je het heel graag wil horen. mischien kan je kijken gemist.fm als je dat ook terug kan horen want kan alleen maar nummers terug vinden tot nu toe.

hoop dat je hier wat aan heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou kunnen proberen om via de stream van Slam FM op te nemen. Hiervoor heb je speciale stream-recorders, een gratis mogelijkheid waar dat zit ingebouwd is Realplayer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slam FM is ook online te beluisteren.
Heb je geen programma waarmee je dat kan opnemen?
Ik heb een oud Creative recorder geval op mijn pc. Daarmee kan ik opnemen wat je hoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GV is gericht op algemene kennisvermeerdering, dus als andere mensen die mee lezen wat leren door een antwoord, maakt het niet uit of de vraagsteller het nog nodig heeft of niet, dit is geen hulp-forum.