Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn moeder zoekt een liedje uit ongeveer de jaren 80, met een monotoon elektronisch deuntje, en er zit een computerstem doorheen. Help, please?

Het was in die tijd veel op de radio. Het was een heel irritant liedje en constant hetzelfde deuntje. Het was iets van hm hm hm hm. Zo neuriën zeg maar, het hele liedje door.. Er zong af en te ook iemand doorheen met een computerstem.. We hebben geen titel, geen zanger en we weten ook geen tekst meer.. Kan iemand ons alsjeblieft helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn de eerste woorden: oh superman... ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Believe van Cher is het niet..
En oh superman komt mijn vader en moeder heel bekend voor..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja , gevonden! O Superman Laurie Anderson. Mijn moeder is zo blij! Iedereen super bedankt voor het meedenken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gossie, dat vond ik erg leuk en helemaal niet irritant! Ik ga het ook eens weer opzoeken. Leuk! En bedankt!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Oh superman - Laurie Anderson !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow, je was net eerder!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing