heeft metal een negatief effect op de kans van een vriendin?

ik luister wel eens naar metal en weet wel dat meisjes metal niet leuk vinden. maar zou dit echt iets zijn waar ze op afknappen?

ik ben wel 'gewoon' geen tattoes of piercings ook geen gothic of emo of wat voor gedachte je erbij zou hebben

ik zet er ee video bij naar wat ik ongeveer luister

Toegevoegd na 43 seconden:
ik ga ook neit naar concerts ofzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.7K
Ritsuka
12 jaar geleden
Er luisteren ook wel meisjes naar metal hoor, misschien iets minder, maar ze zijn er wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef mij maar metallica, children of bodom of ensiferum hoor! (en vele andere metalbands)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je bent... Interesse in een meisje van 19 die wél van metal houdt? xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha nou moet toegeven lelijk ben je niet :$
maar ben zelf 14 bijna 15 :D :D en woon niet in spanje
maaaarrrrr... zag aan je vragen dat je er jonger uit ziet dan je leeftijd (en dat je even lang bent) dus misschien.... :P :P :P :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit een datingsite, of een site waar je je vragen kwijt kan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Chaos: LOL beetje dollen kan geen kwaad toch ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, Silverland. Nu ben je nog een beetje te jong voor me, maar over een jaartje of 5 maakt dat leeftijdsverschil niet zoveel meer uit en kunnen we wel een date hebben! Nee maar ff zonder gekheid: Ik ken genoeg meisjes die echt wel van metal houden. Jij krijgt echt wel een keer een vriendin hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken er ook genoeg, het is gewoon een kwestie van zoeken en vinden. Ik dacht eerst ook dat ze heel zeldzaam bleken te zijn, maar na een tijdje heb je door dat het ze juist nog cooler maakt, dat ze hun eigen ding doen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan ook veel meisjes die van metal houden.
Misschien moet je dan juist wél naar metalconcerten gaan ;) Dan zal je genoeg meisjes ontmoeten die zelf ook van metal houden, en het dus misschien zelfs een pluspunt vinden dat jij daar ook van houdt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@lotte18 hou ik je aan :P @fynnya misschien wel een goed idee ja....

Het beste antwoord

Waarschijnlijk ken jij alleen maar meisjes die metal niet leuk vinden, maar dat meisjes er primair niet van houden is onzin. Er zijn er namelijk genoeg die wel van deze muziek houden, maar die ken jij dus niet.

Over het uiterlijk van iemand die van metal houdt heb ik geen enkele gedachte, net zoals ik ook geen prototype kan bedenken van iemand wiens favoriete muziek country of techno is.

En om een antwoord te geven op je vraag of de kans op een vriendin door je muziekkeuze negatief is, die kans lijkt me nihil. Je wordt verliefd op een persoon, het uiterlijk en het karakter die 2 tellen. En vervolgens leer je die persoon kennen en kom je er achter wat zijn hobby's zijn, van wat voor eten die houdt, wat voor muziek en films die leuk vind etc.

Het zou raar zijn als het omgedraaid zou zijn, dat je eerst verliefd wordt op zijn muziekvoorkeur en of die wel van aardappelen houdt en daarna pas op de persoon zelf.

p.s. Ik vind het overigens nog vrij brave muziek, van mij mag het nog wel wat harder, oja en ik ben ook een vrouw!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Nou ik denk dat ze daar niet per se op af zouden knappen. Ik ben zelf een meisje dat van metal houd (symphonic metal), en er zijn er nog wel meer die van metal houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke bands?? nightwish/within temptation/evenseance?
een van deze?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hou van Nightwish, en van Whitin Temptation (maar ik ben het wel eens met wat anderen wel eens zeggen: hun muziek wordt wel steeds zachter en lijkt de laatste tijd niet meer zo op metal).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja klopt het nieuwe album (nouja nieuw...) is nou niet echt metal nee alleen master passion greed & bye bye beautiful zijn nog een beetje metal achtig :)
Ik denk niet dat dat per sé een negatief effect heeft, niet elke vrouw vindt metal vreselijke muziek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je verder er niet uitziet als iemand die typisch metal luistert is het niet de eerste indruk op wat ze zal afknappen. Als je wel een keer naar zo'n concert gaat kan je misschien een meisje zoeken die er ook normaal uitziet maar dus ook van metal houd. ( en vergeet niet, er bestaan ook hele oppervlakkige meisjes die dan wel op zoiets afknappen, maar die zijn je dan niet waard)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan geen +je geven want mijn rang is te laag :(
maar zeker een goed antwoord vooral de laatste 2 zinnen!
zelf ben ik iemand die best veel zou 'pikken' dus eigenlijk het omgekeerde van die oppervlakkige meisjes :)
ik hou van latin, mijn vriend houd van metal. ik haat metal en hij haat alles wat latin is... samen houden we ook van klassiek, soul, disco... we wonen samen en draaien onze eigen muziek zó dat de ander er geen last van heeft. dat heeft met respect voor de ander te maken. houd de metal dus voor jezelf als het meisje het niet mooi vind. (maar er zijn er natuurlijk ook die het wél mooi vinden)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Ik hou overigens van metal en van latin, een combi die je niet heel vaak tegenkomt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ktnk bedankt voor je antwoord ten eerste! en ten tweede wat is latin? @lotte18 wat voor metal luister je?? en welke bands?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb heel veel bands waar ik dan een paar nummers van luister.. Ik luister o.a. naar Metallica, Iron Maiden, Children of Bodom, Ensiferum, Atreyu, aiden, Rise against, yellowcard en nightwish. en jij?
Metal heeft niks te maken met je aantrekkingskracht, en bovendien zijn er ook vrouwen die niet van voetbal houden, of van techno-muziek, terwijl zij ook een man hebben die er wel van houdt. Ikzelf heb eerder het idee dat jongens erop afknappen dat ik metal luister:P. (Slayer, Dimmu Borgir, Dismember, Amon Amarth) Gewoon niks van aantrekken als meiden dit wél een afknapper vinden; Dan weet je ook gelijk wie je niet waard zijn. Als ik bij concerten kijk, zie ik dat bijna alle jongens (met lang haar zelfs, en piercings) een meid aan de haak hebben geslagen. Dus ik denk dat als je écht een meid zoekt waarvan je het zeker weet dat ze het niet erg vind dat je naar metal luistert, dat je toch echt naar een concert moet gaan. Dus nee, metal heeft zeker geen negatief effect op het krijgen van een vriendin. De kans dat je bij concerten/ of plekken waar metalheads te vinden zijn juíst een meid vind, als je metal luistert, is juist alleen maar groter hierdoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste leuke mannen waar ik op val luisteren juist metal. Oftewel, smaak is vreselijk persoonlijk en er zullen ook meisjes zijn die het juist leuk vinden dat je deze muzieksmaak hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel vrouwen vinden vooral ballads in metal geweldig, veel mannen trouwens ook.
Ik denk dat als je een breed ontwikkelde smaak hebt voor metal en een vrouw op een goede wijze daarin introduceert, dat metal TOTAAL geen belemmering hoeft te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik luister zelf ook graag naar wat snoeiharde metal op z'n tijd en ben "normaal", maar aangezien het doorsnee meisje liever naar Coldplay of Bruno Mars luistert zou ik tijdens een eerste date of gesprek niet beginnen over snoeiharde metal. Gewoon een tip van flip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal absoluut niet,ikzelf heb nu al bijna 3 jaar een vriendin,zij houdt van trance en disco,ik hou van metal in de meest brutale vorm (death,black,grindcore)..het gaat uiteindelijk om de persoon en niet om wat zijn of haar muziekkeuze is,verder kun je als je een verschillende muziekkeuze hebt altijd wel iets vinden waar je samen naar kunt luisteren,ik houd bv ook erg van jaren 70 hardrock (Led Zeppelin,Deep Purple,Black Sabbath enz)mijn vriendin ook,dus als we een gezellig avondje hebben of visite gooien we wat mooie ouderwetse lp's op de speler,dan is iedereen blij,als je van elkaar kunt respecteren dat je een ander genre muziek beluisterd en niet gaat klagen dat het een pokkeherrie hoeft er geen probleem te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze echt van je houd dan boeit het haar niet.