Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je kosteloos het beste gitaar leren spelen? Ik wil graag een paar liedjes kunnen spelen, maar wil niet op gitaarles ofzo.

Ik kan noten lezen, krijg muziekles op school, maar heb nog niet heel veel op mn gitaar gespeelt. Alleen maar simpele noten, niet met akkoorden ofzo. Dat is net nieuw voor me, maar ik wil het wel graag leren. Wat is dan de beste manier? Nogmaals, ik wil niet op les.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
828
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik geen tijd voor, doe naast school veel aan sporten e.d
Ook heb ik een bijbaantje en dat kost me veel tijd.
Dus wil ik niet mn tijd die ik nu nog over heb inleveren voor gitaarles als ik het ook op een andere manier kan leren.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Leer tablatuur lezen (tabs), daar heb je veel meer aan met gitaar spelen. Als je dat eenmaal kan (veel simpeler en eenvoudiger dan noten), moet je naar www.ultimate-guitar.com, een site met bija elk denkbaar lied, uitgeschreven in tabs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, ga ik proberen dankjewel!

Andere antwoorden (2)

Zoek eens op YouTube, daar staan genoeg zelf leer films.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op youtube stikt het van de mensen die gratis en voor niks je helpen gitaar te spelen. Van de basis tot ver gevorderd. Alles is er te vinden. Veel succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding