Waarmee kan ik muziekbestanden zoals MP3 / WAV enz omzetten naar een cda bestand zodat ik deze kan kopieeren op een cd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (4)

met nero, nero zet zelf mp3 enz bestanden om naar bestanden die elk cd-speler kan draaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ieder brand-programma wat je gebruikt dit zelf al doet, je selecteert je bestanden en het het programma zet ze zelf om. Ook kun je ze vanuit Windows meteen selecteren en naar je CD kopieeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zover ik weet zetten alle brandprogramma's (van tegenwoordig) deze automatisch om naar cda. je moet alleen bij het aangeven van wat voor cd je wilt een 'audio cd' aanklikken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een brander op je computer hebt zitten kan je het ook via media player en i tunes branden maar zelf vind ik nero ook handiger, zodra je een lege cd in i tunes laad kan je ook je eigen nummers toevoegen

Toegevoegd na 1 minuut:
dacht dat windows media player het omzet naar cda ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
windows media player maakt er gewoon .cda tracks van als je hem brand als audio cd