Kan iemand mij helpen: ik heb de bladmuziek van 'You are my sunshine' nodig?

Gratis, via internet. Het is blijkbaar niet zo een bekend liedje want ik kan het nergens vinden! Heeft iemand tips hoe en waar ik het beste kan zoeken? Of gewoon een link direct naar de bladmuziek, dat mag natuurlijk ook ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Je boft. Google is mijn beste vriend ;o)

Nu maar hopen dat dit ook jouw sunshine is. Zie bron 1. voor tekst.

Zie bron 2 voor de betaalde versies per instrument.

Toegevoegd na 3 minuten:
Toevoeging. Misschien ook wel handig om te vertellen hoe je zo iets zoekt:

Bladmuziek is in het Engels "score". Omdat het om een Engelse tekst gaat maak je dan meer kans dan in het Nederlands zoeken. Omdat ik er vanuit ging dat je titel klopte zet je deze tussen aanhalingstekens:

http://tinyurl.com/l2ax53
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Perfect, precies wat ik zocht, lekker eenvoudig en met tekst :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:O wat was dat voor leuks van google, nog nooit gezien.
Jeetje wat leer je toch veel op gv!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi gedaan +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Som, mooi gedaan en bedankt voor de (google) tip +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nooit geweten dat het score was. Zocht altijd op sheet music, is dat dan minder gebruikt of iets andere betekenis ofzo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sheet music lijkt me wel een erg letterlijke vertaling van bladmuziek. "Score" is de gangbare term voor partituur / notenschrift.

Andere antwoorden (2)

http://link.marktplaats.nl/264602153

Toegevoegd na 46 seconden:
Niet gratis maar misschien voor een zacht prijsje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, maar ik heb het dus op de computer, op het beeldscherm nodig. En ik heb geen scanner dus heb het het liefste van een site.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NB. Bij gebrek aan scanner kan je er ook een foto van maken, liefst op statief.
Heb je al aan de bibliotheek gedacht
daar zijn vaak kasten vol met boeken vol bladmuziek