welke liedjes gebruiken in vakantiefilmpje van dubai?

Ik ben op vakantie naar dubai geweest en heb daar alles gefilmd wat we hebben gezien/gedaan en nu wil ik daar een filmpje van maken met leuke muziek maar ik weet niet welk liedje, weten jullie een goede?

Toegevoegd na 8 minuten:
ik bedoel echt zo'n liedje waar je kriebels van in je buik krijgt met de beelden erbij. wat er perfect bij past dus.

Toegevoegd na 20 minuten:
een voorbeeld is het liedje hangover van taio cruz ft. flo-rida, maar hierbij is de tekst niet zo passend

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen: een Arabisch instrumentaal werkje
http://www.youtube.com/watch?v=T1zxNaQNehU

Antwoorden (4)

Chille lounge muziek ofzo, of iets arabisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je een voorbeeld geven van chilli lounge muziek?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets van Chillwalker?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat is niet wat ik zoek maar toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graaggedaan!
Shpongle is wel relaxte muziek voor een ontspannend filmpje, ik denk dat de meeste nummers van Shpongle wel OK zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mike Batt - Caravan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je instrumentale muziek zoekt kan buikdansmuziek goed gebruikt worden. Meestal belly dance music genoemd. En oriental Arabic music is ook heel geschikt. Beide roepen een sfeer op die bij zo'n vakantie passen.
Amadea