Waar is het pianospel uit A Thousand Miles van Vanesse Carlton op gebaseerd/waar lijkt het op?

Toen ik het nummer voor het eerst hoorde, kwam het pianospel me meteen bekend voor, maar de rest van het nummer totaal niet. Is het gebaseerd op een klassieker? Lijkt het sterk op een ander bekend nummer? Is het pianospel gebruikt in een reclame of intro van een tv-en de rest niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

White Chicks?
The opening piano melody to the song was used in U.S. jewellery retailer Zales' holiday ad campaign in late 2006 and 2007' maar ik denk niet jij dat hiervan kent:P
U kunt verder in de bron lezen dat het vaak gecovered is. Dus het zou best kunnen dat je het ergens van kent!