Wat is de waarden/prijs voor de unieke/zeldzame rolling stones black and blue, blue vinyl album?

Weet iemand misschien wat de prijs is voor het unieke black and blue album van de stones? Hij is helemaal gaaf en intact.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.8K

Antwoorden (3)

Tsja, als ik deze site zo zie, niet veel...

http://www.discogs.com/Rolling-Stones-Black-And-Blue/release/427733

Ik weet natuurlijk niet of deze site klopt, is het eerste wat een beetje bruikbaar leek.

Toegevoegd na 3 minuten:
Tweede site die een prijsindicatie geeft:

http://www.lpwinkel.nl/vmchk/collectors-items/the-rolling-stones-black-and-blue-blue-vinyl/flypage-ask.tpl.html

Wijkt ver af, maar komt dan ook van een bedrijf af die in dit soort zaken doet.
Voor de zekerheid kan je altijd naar de betere muziekzaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor 80 dollar kun je al een zo goed als nieuwe kopen op eBay.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ene Black and Blue is de andere niet. De gewone persing is niet bijzonder, die zie je overal. Een persing met gekleurd vinyl is veel zeldzamer, vandaar dus de prijsverschillen...