Welk housenummer uit 1988 had de tekst Aciiid, Aciiiid in zich?

Het zal rond 1988 geweest exact weet ik het niet meer.
Het was volgens mij 1 van de eerste nummers die ik hoorde met Aciid er in.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Amadea
12 jaar geleden
Gaat het nou om twee, drie, of vier letters i ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minmaal 2 maximaal 5? Het werd gezongen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is geen house het is acid of new-beat

Het beste antwoord

D-mob we call it acid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier twijfel ik over er.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk maar op youtube!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het was deze bedankt. Ik kende daar blijkbaar alleen de clubmix van. Dat bleek toen ik op wat verder zoeken op D-mob deze vond op internet. Hier ging ik in 1988 gheel van uit mijn dak. Ik moet zeggen dat het nog steeds aanstekelijk klinkt en vrolijk maakt. http://www.youtube.com/watch?v=SuE4jFfgaoU

Andere antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze is het niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok! jammer, het had gekund, toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk had het niet gekund, aangezien Scooter toen nog niet bestond (zie: http://www.discogs.com/artist/Scooter )