ik zoek een liedje gezongen door een meisje, en het meisje zit in een auto, rustig nummer, oud nummer, en het is een de clip is volgens mij grijs?

volgens mij komt het woord CAR voor in de tekst

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
gvrox
12 jaar geleden
"het is een de clip is volgens mij grijs" ? Bedoel je dat de clip zwart/wit is, of had er iets anders moeten staan ? En wat is "oud" volgens jou, want dat verschilt voor iedereen hier op GV dus (ongeveer) een jaartal zou ook helpen.

Antwoorden (4)

Duffy? Met warwick avenue?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Cardigans? - Favorite game komt het eerst in me op:

Toegevoegd na 53 seconden:
Maarja, ik vind dit niet echt een rustig nummer :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trouwens geniaal die vloek van die tatoo in deze clip, maar dat terzijde :p
Tracy Chapman - Fast Car?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze misschien