Hoe krijg je die flow in een rap tekst?

Ik hou van rap en ik kan al rappen maar ik wil me eigen rap schrijven maar er komt geen flow in! Tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Antwoorden (4)

blijven oefenen, talent komt niet zomaar uit de lucht gevallen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tekst moet goed lopen en er moet een goede beat onder je rap zitten. En inderdaad veel oefenen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer telkens de laatste woord van je lines te timen op de snare van de beat ( snare is dat tikgeluid die je met regelmaat hoort ) Er zijn wel meer manieren maar dit is een van de simpelste.. Succes
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek inspiratie bij andere rappers die het al helemaal gemaakt hebben en die je goed vindt en kijk hoe hun zo groot zijn geworden.. wat ze daarvoor moesten doen.

De beste rappers (maar dat is mijn mening) zijn de degene die rappen over hun eigen leven, dingen die ze mee hebben gemaakt, zowel de goede als de slechte dingen.
Of rap over dingen waar jij voor staat.