Hoe heet dat Spaanse/Italiaanse liedje uit de jaren 90 die nog wel eens op de radio is, met de gigantische uithalen op het eind?

Het is door een vrouw gezongen, het is een wat ouder liedje. Ik denk ergens jaren 90 of misschien eind 80. Het klinkt Spaanstalig of anders Italiaans. Zou het geweldig vinden als iemand suggesties heeft over welk liedje dit kan zijn. Het klinkt een beetje als Laura Pausini, maar La Soledad bedoel ik niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
6.5K
Cryofiel
13 jaar geleden
Is het nou 'de liedje' of 'het liedje'?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het liedje, uiteraard. Heb ik dat ergens verkeerd gezet?
Cryofiel
13 jaar geleden
Yep. Je schrijft "het liedje die op de radio is".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze schrijft ...dat liedje
Cryofiel
13 jaar geleden
Ze schrijft: "dat liedje die op de radio is".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijft Kate Bush dat of schrijft Rick (die toch echt een 'hij' is) dat?
Cryofiel
13 jaar geleden
Oh ja, Rick is een echte 'hij'. Ik had me puur op marion61 verlaten. "dat liedje die op de radio is" staat toch echt in de vraag zelf. Dat klinkt voor mij net zo onnatuurlijk als "Wat vind je van dat gebouw die ze in het centrum hebben neergezet" of "Van wie is dat boek die daar ligt".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een discussie over spelling geworden zie ik.
Sorry voor de fout.
En klopt ja. Ik ben een Hij.
flyingcrow
13 jaar geleden
reactie op het originele antwoord Bedankt! nu weet ik het ook!Vind het ook een mooi nummer!

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is hem! Echt goed! Hoe wist je zo snel welke ik bedoelde?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn inderdaad gigantische uithalen he, het schoot me meteen te binnen toen ik dat las! Mijn hersenen hebben iets met muziek...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je volgens mij ook een heerlijke rockcover van maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh ja, nu weet ik het ook weer! +